Hudební časopis zdarma ke stažení

App Store Google Play

Novinky

Co se děje

Redakční tipy

Headparáda

5 otázek pro...

Kipper Eldridge

Co poslouchá...

Tomáš Dvořák

Čerstvé (z)boží

Lo/Ve, Define Me, Y?

Headliner 1/2

Jan Haubert

Headliner 2/2

Visací zámek

Téma 1/4

Tři ztracené generace

Téma 2/4

Honza Peterka

Téma 3/4

Unholy Preachers

Téma 4/4

Just for Being

TOP

Abeceda

Story

Sex Pistols

Rozhovor

Kmeny

Rozhovor

Gallows

Headliner 1/2

Madonna

Headliner 2/2

Madonna

Rozhovor

Kiesza

Rozhovor

Ektor

Story

Archive

Insider

Anthony Jouet

TOP

Největší turné

Rozhovor

Dandy Warhols

Rozhovor

Metronomy

Vítěz Apollo

Adrian T. Bell

Portrét

Noel Gallagher

Slova

Noel Gallagher

Rozhovor

Yarda Helešic

Rozhovor

Miroslav Wanek

Story

MikkiM

Film

Kurt Cobain

Televize

Videorama

Ženský element

Vivienne Westwood

Pohled

Ochránce umění Kanye West Beckovo album neslyšel

Hip Hop 1/2

Elementy ulice

Hip Hop 2/2

Pio Squad

Klasika 1/2

Teď vážně

Klasika 2/2

Dagmar Pecková

Folk

Bez cancáku

Hard & heavy 1/2

Ocelové srdce

Hard & heavy 2/2

Nightwish

Jazz a blues

Bluesbar

Indie

Ty kytary!

Alternativa

Kroky podzem

EDM

MDMA

Odjinud

Mimochodem

Test

HD Kvíz

Deska měsíce

Kid Rock

Recenze

Recenze 19. března

Recenze

Recenze 9. března

  •  
     

    rec

    Oval
     

    enze

    RectangleRectangleRectangleRectangleRectangleRectangleRectangleRectangle

    recenze

    Polygon
     
     

    9

    GraphicLine

    1

  • Oval

    zpet

    Polygon PolygonPolygon

    Kyklos Galaktikos

    Mezi lovci mezer

    GraphicLinePolygonRectangle
     

    Nemehlo

    Hračičkové

    Pokud se nebojíte padnout na znak do lepkavých pavučin verbálního i sonického experimentování a jste nekonformním fanouškem moderní české alternativy, račte vstoupit.

    Za oponou čeká černá díra, před oponou čeká sklenka vína. Kryptický rap, co není rap, dada koláže, výlety mimo kotce s dobře ochočenou hudbou, hry, úskoky a pasti. To všechno a mnohem víc jsou Kyklos Galaktikos, zaznamenaní na svojí druhé desce Mezi lovci mezer. Jestli je vám experimentální forma neforma proti srsti, nepokoušejte se tuhle Pandořinu skříňku v žádném případě ani pootevřít. Opar je to nejsnesitelnější, co by vás mohlo potkat. Čímž nechci říct, že Mezi lovci mezer je blábol a jakkoli deklamující kyklopy z galaxie Praha nechci ani podceňovat. Jestli jde Honzův bratr se svým alter egem Kapitán Demo vstříc světu s rozpřaženou náručí plnou absurdních kokotin a nebojí se se svojí nafukovací kůží na trh, Jan Burian ml. a jeho meziplanetární parta dvou pomahačů se schovávají do mezer v zacykleném bordelu a chuchvalcích hluku. Říkat tomu hip hop by urazilo asi jak samotné gramotné Kyklos Galaktikos, tak i negramotné žvanily žánru.

    Pokud si budeme pohrávat s myšlenkou, že řekněme WWW nebo Bonus hip hop částečně jsou, pak Kyklos Galaktikos onálepkovat můžeme asi také, ale štítek by měl být tak malý, že už z půl metru nebude skoro vidět. Probrodit se jejich hlukovou bažinou je velké dobrodružství a doporučuje se poslouchat nalačno. Některé zvratky jsou tak krkolomné a nečekané, jako by vám někdo strkal jazyk do krku a zároveň lámal žebra. Oproti první desce, která možná i díky jisté naivitě zněla upřímněji, víc ironizovala, méně abstrahovala a celkově byla jako koncept poměrně pochopitelně zarámována, je Mezi lovci mezer peklo. Mezery jsou vodítka i pasti. Jsou všude, rafinované i iritující. Od těch tvořených samplovanými smyčkami až po vtípky nepřirozeného ‚mute‘ mimo beat nebo škodolibého prasení zvuku. Jen nám ten poslech co nejvíc ztížit a znepříjemnit. Cíl neuteče, střela neuteče, trefa neuteče, už nic neuteče (Výry). Snad jediný z deseti tracků Nemehlo má kostru, která by mohla připomínat něco jako skladbu, groove a nebýt hlukových zlomyslností evokuje trochu hraní se slovy Prago Union. Vzdáleně a rozostřeně. Naopak velmi často se vynořuje pocit, že se zlobivé mašinky vymykají kontrole, žijí si vzdorovitě svým vlastním životem, a tak dochází k chaosu, kolizím a nahodilostem. Že se Kyklos Galaktikos nechali tak pohltit experimentováním, až jim vypadaly zuby a zapomněli, co chtějí říct.

    Pokud bychom hledali nějaké paralely pro někoho, komu se lépe plave v zahraniční hudbě, tak s trochou nadsázky se dá možná říct, že Mezery by mohly šmakovat i bláznům, kteří dávají terorismus Death Grips nebo rané Crystal Castles. Hypnotičností, divnodivností a hudebním okultismem si nezadají ani s mou nejoblíbenější deskou od Liars They Were Wrong, So We Drowned. Pokud se tedy nebojíte padnout na znak do lepkavých pavučin verbálního i sonického experimentování a jste nekonformním fanouškem moderní české alternativy, račte vstoupit.

    GraphicLineGroup

    kay buriánek

    text

    1. Tragédie II.

    2. Nemehlo

    3. Válečný zpěv II.

    4. Tragédie I.

    5. Výry

    6. Brave Heart

    7. Plná Praha

    8. Sláva

    9. Orloj

    10. Zrcadlo

     
     
    PolygonPolygon
    audio

    recenze

    Polygon
     
     

    9

    GraphicLine

    2

  • Oval

    zpet

    Polygon PolygonPolygon

    asaf avidan

    gold shadow

    GraphicLinePolygonRectangle
     

    Over My Head

    Hollywoodská nostalgie

    I na druhé desce izraelský písničkář zaujme nezvykle ženským zabarvením hlasu.

    Asaf Avidan se kromě joplinovské polohy svého hlasu zaryl do širšího povědomí svým Reckoning Songem a stylizací štkajícího umělce se srdcem rozdrceným na padrť. Za zvuku plačtivého zpěvu se jeho lítosti nad sebou samým i tou starou kurvou láskou věřilo opravdu snadno. Nezasažený po poslechu jeho prvního alba Different Pulses tak zůstal jen citový mrzák.

    Avidan svou popularitu bohužel rychle nabyl a pak zase rychle pozbyl. Své druhé album vydává v době, kdy ho převálcovala řada profláklejších písničkářů, a on tak vychází z kurzu. Dost možná je to tím, že si na rozdíl od svých kolegů k sobě nepořídil šikovného producenta a celou desku halí do hávu, který má do moderního zvuku daleko.

    Album balancuje na hraně mezi filmovým sound­trackem k nějakému zamilovanému retro trháku, podkladem ke kabaretnímu vystoupení a westernovými melodiemi. Jak sebevíc šíleně to zní, oprostíte-li se od předsudků, opravdu si tuhle nezáměrnou výpravu do minulosti užijete. Ačkoli tímhle stylem Avidan přední příčky hitparád znovu nedobude, může být sympatické, že si dělá hudbu po svém. Především pak, že se oprostil od role rozervance s nezhojitelným srdcem. Ne že by se melancholické stránky úplně vzdal, mnohem radši si ale vesele ujíždí džípem za obzor se svou družkou a hrají mu k tomu smyčce. Dost tedy bylo smutného kníkání, zpěvák si nyní režíruje svůj vlastní film. Ale o ty lístky do kina nebude mít zájem každý.

    GraphicLineGroup

    alena bílková

    text

    1. Over My Head

    2. Ode to My Thalamus

    3. The Jail That Sets You Free

    4. Little Parcels of an Endless Time

    5. My Tunnels Are Long and Dark These Days

    6. Gold Shadow

    7. Let‘s Just Call It Fate

    8. These Words You Want to Hear

    9. A Part of This

    10. Bang Bang

    11. The Labyrinth Song

    12. Fair Haired Traveller

     
    GroupPolygon
    EPS
    PDF
    audio

    recenze

    Polygon
     
     

    9

    GraphicLine

    3

     
     
  • Oval

    zpet

    Polygon PolygonPolygon

    Rae Morris

    Unguarded

    GraphicLine
    EPS
    PDF
    PolygonRectangle
     

    Under the Shadows

    Další chytrý pop

    Debut anglické písničkářky a pianistky je kouzelný, ale pořád vám někoho bude připomínat.

    Unguarded se tváří jako pop pro náročnější posluchače. Jako okázalé autorství, kde klavír dodává písním nové a nové rozměry a ty na sebe navazují jako řeky, rostou a mohutní až do delty a dál do oceánu. Můžeme na tu hru přistoupit a pak nás bude Rae Morris bavit. Nebo nedáme na první dojem a seznáme, že pod slupkou něco chybí.

    Jistě, úvodní Skin a Under the Shadows jsou silné singly, obzvláště druhý jmenovaný patří zatím mezi nejzajímavější indiepopové nahrávky letošního roku. Jenže jak se deskou prokousáváme dál, nastupují písně, které nejen že nemají hitový potenciál, ony především vzbuzují pocit, že jste je už někde slyšeli. Rae Morris je vynikající zpěvačka, její hlas hypnotizuje, uspává, vzrušuje, konejší. Ale sám desku neutáhne. Z autorky je cítit inspirace několika kolegyněmi. Hlasovým projevem občas připomíná Ellie Goulding, ambicemi dělat pop s myšlenkou Kate Bush, instrumentální formou si místy troufne na Enyu. Jenže ani jedné se nevyrovná a končí tak někde na půl cesty, jako by nerozhodnutá, co vlastně chce hrát. Není to přímo její chyba, bývá to častým problémem debutů jako takových a teprve další nahrávky budou Rae Morris bezpochyby více profilovat.

    Pokud máte některé z výše zmíněných zpěvaček rádi, Unguarded určitě zkuste. Budete příjemně překvapeni, že se našla další holka, která chce dělat chytrý pop podobnou cestou. A budete se těšit, s čím přijde zase. Debut totiž napovídá, že by z Rae Morris, jen co se trochu oprostí od inspirace a dá větší průchod vlastním nápadům, mohla vyrůst zajímavá zpěvačka.

    PolygonPolygonPolygonPolygonPolygon

    1. Skin

    2. Under the Shadows

    3. Closer

    4. For You

    5. Love Again

    6. Don‘t Go

    7. Unguarded

    8. Cold

    9. Do You Even Know?

    10. Morne Fortuné

    11. This Time

    12. Not Knowing

    GroupGroup
    GraphicLine

    jarda konáš

    text

     
    audio

    recenze

    Polygon
     
     

    9

    GraphicLine

    4

     
     
  • Oval

    zpet

    Polygon PolygonPolygon

    Noel Gallagher‘s High Flying Birds

    Chasing Yesterday

    GraphicLine
    EPS
    PDF
    PolygonRectangle
     

    In The Heat Of The Moment

    Rockerovo nedělní ráno

    Noel Gallagher možná zvedá lidi ze židle kvůli prořízlé puse, jeho nejnovější tvorba už to v sobě ale nemá.

    Přitom ta deska začíná skvěle! Stačí první tóny úvodní Riverman a každý fanda pookřeje. Tohle jsou Oasis v éře svého vrcholu. Ne nadarmo o té skladbě Noel říká, že je to jedna z nejlepších, které kdy napsal. Jasně, přehání se sebevědomím sobě vlastním, ale jde o skvělou vějičku pro fanoušky. Ti totiž dostanou přesně to, co chtěli, hned na startu závodu a v cíli pak budou závodníkovi tleskat, i kdyby se tam dokulhal.

    Samozřejmě nelze srovnávat kulhajícího atleta s rockovou hvězdou, Gallagherova druhá sólovka je ale průměrná. Jestli se vám bude líbit, to už záleží čistě na vašem vztahu k autorovi. Pro nezaujatého posluchače bude Chasing Yesterday znít jako dobrá náplň nedělního rána nebo na cesty autem, ale neubrání se dojmu, že polovina písní jsou spíše výsledky jamování na poslední chvíli než pečlivá studiová práce, kterou po všech těch sebeadorujících rozhovorech od Gallaghera očekává.

    Co taková deska nabízí fanouškovi, to už je otázka na delší diskuzi. S první sólovkou bodoval kytarista především díky vynikajícím singlům. AKA...What a Life! nebo Everybody‘s on the Run jsou bez přehánění nadčasové skladby, které toho času vlily novou energii do lidí truchlících nad rozpadem Oasis. Od novinky takové písně čekat nelze. Prostě na ní nejsou. Pomyslným vrcholem nahrávky je pravděpodobně The Dying of the Light, přesně ten typ balady, kterou nikdo neumí tak jako Noel. Je zařazena uprostřed desky a symbolicky ji rozděluje. Před ní slyšíme slušné, ale rozhodně ne zásadní singly, po ní už nastupuje výše zmíněný dojem ze záznamu jamsešnu.

    Noel Gallagher nicméně zůstal výrazným autorem. Je nezaměnitelný, rozpoznatelný, dobře čitelný, nehraje si na virtuosa, zkrátka má svůj zvuk a chce hrát rokenrol. To ale obnáší i druhou stranu mince, a sice předvídatelnost jeho tvorby. V případě druhého singlu, Ballad of the Mighty I, Noel Gallagher vykrádá sám sebe skrze prvky použité už v úspěšné AKA...What a Life!, což je svým způsobem výmluvné samo o sobě.

    Group

    1. Riverman

    2. In The Heat Of The Moment

    3. The Girl with X-Ray Eyes

    4. Lock All the Doors

    5. The Dying of the Light

    6. The Right Stuff

    7. While the Song Remainst the Same

    8. The Mexican

    9. You Know We Can‘t Go Back

    10. Ballad of the Mighty I

    GroupGroup
    GraphicLine

    jarda konáš

    text

     
    audio

    recenze

    Polygon
     
     

    9

    GraphicLine

    5

     
     
  • Oval

    zpet

    Polygon PolygonPolygon

    Visací zámek

    Punkový království

    GraphicLineGraphicLine
    EPS
    PDF
    PolygonRectangle
     

    Punkový království

    Poetický punk rock

    Staré pankáče novým akordům nenaučíš. A tak to má být.

    S ideou Punkového království přišel manažer kapely, což není úplně punkový přístup, nicméně kapela to ocenila a vznikla deska, která zavání konceptem. Visací zámek i po pětadvaceti letech dokáže elegantně komentovat život v České republice a obejde se přitom bez sentimentu. Podobně jako text „kořalka může bejt otrávená, naše měna je podceněná“ ve skladbě Všechno je fajn je aktuální a konkrétní také zbytek desky, nikoli však prvoplánově.

    Album uvádí titulní píseň Punkový království, v níž Jan Habutert odmítá mamony a svody moderní doby s elegancí punkového básníka. Texty jsou opět spojnicí mezi punkovou výřečností a poezií, přičemž tato kombinace není u kapely ničím výjimečným a již několikrát zhudebnila klasické básnické texty. Skladba Žulový vůl je zhudebněnou básní dadaistického básníka Christiana Morgensterna a kapela ji hrála ve svých začátcích, hudebně ovšem může působit trochu neohrabaně. Skladbu navíc uvádí podobně dadaistické intro, které je nekonkrétní skrumáží zkreslených kytar a občasných úderů bicích.

    Není divu, že má Visací zámek pověst punkové kapely pro intelektuály. Stejně přesvědčivě ale dokáže napsat píseň o tématech populárních napříč společenským spektrem. Jedním z těch témat je například pivo, takže je jasné, že Visací zámek dokáže zároveň oslovit i méně sečtělé pankáče.

    Mladší punkové publikum pražského střihu desku pravděpodobně přejde, o jeho pozornost se ale stejně perou docela jiné kapely. Punkový království nezní objevně, ale ani vyžile. Staré pankáče novým akordům nenaučíš, a tak to má být.

    Group

    ondřej horák

    text

    1. Punkový království

    2. Rezavý fáro

    3. Všechno je fajn

    4. Sweeti

    5. Hardkór

    6. Veselej

    7. Protitetanové sérum

    8. Hrál kdosi na hoboj

    9. Popsong

    10. Růžovej pocit

    11. Linka 155

    12. Klíště

    13. Nebožtík

    14. Volské intro

    15. Žulový vůl

    GroupGroup
    audio

    recenze

    Polygon
     
     

    9

    GraphicLine

    6

     
     
  • Oval

    zpet

    Polygon PolygonPolygon

    Charli XCX

    Sucker

    GraphicLineGraphicLine
    EPS
    PDF
    PolygonRectangle
     

    Break The Rules

    Další přidrzlá holka?

    Mladá Britka se hlásí o slovo ve velkém stylu. Sucker baví a je příslibem do budoucna.

    „Naser si, sráči,“ vítá skotská zpěvačka v úvodní skladbě posluchače. V kombinaci s popově stadionovým popěvkem jde o přesný obrázek toho, co nás na její desce Sucker čeká. Nazývat její muziku popem s punkovým přístupem by bylo asi trochu přehnané, zůstaňme tedy u klasifikace přidrzlý pop s hlasitostí o něco více doprava.

    Charli XCX si skladby píše sama, to je třeba zdůraznit. I když se její kariéra teprve rozbíhá, novinka přináší hned několik silných hitů a ostatní písně jim zdárně sekundují. Takže zábava s výjimkou pár míst neklesne pod překvapivě vysoko nastavenou laťku. Evropská verze Sucker vychází navíc čtvrt roku po verzi pro angloamerický trh. Její úspěšné singly k nám díky tomu dorazily s předstihem a vyšlapaly Charli XCX cestu když už ne do žebříčků prodejnosti, tak do rotací rádií a povědomí jejich posluchačů určitě.

    Že má zpěvačka potenciál stát se hitmakerkou, bude po poslechu Sucker asi zpochybňovat málokdo. Zajímavá je ale její chuť experimentovat se žánry a zkoušet, co ještě v rámci popové konformity projde, a co ne. Punk na albu opravdu jen zlehka vystrkuje růžky, ale zábavný souboj svádí synťáky s rockovým projevem. Dojde i na taneční pasáže a funkové kytary. Intenzivně je cítit new wave, ale než alternativci zbystří, je třeba říct, že Charli XCX si bere víc z Kim Wilde než Lene Lovich.

    „Protivný sprostý holky“ vždycky byly součástí šoubyznysu. Někdy šlo o interpretky jednoho hitu, jindy o harcovnice, které roky vyprodávaly haly. Charli XCX má namířeno do té druhé skupiny. A nejde jen o světla ramp. Sucker napovídá, že by v budoucnu mohla být i dobrá producentka a skladatelka. A to je pro desku skvělá vizitka.

    Group

    jarda konáš

    text

    audio

    1. Sucker

    2. Break The Rules

    3. London Queen

    4. Breaking Up

    5. Gold Coins

    6. Boom Clap

    7. Doing It

    8. Body Of My Own

    9. Famous

    10. Hanging Around

    11. So Over You

    12. Die Tonight

    13. Caught in the Middle

    14. Need Ur Luv

    15. Red Balloon

    GroupGroup

    recenze

    Polygon
     
     

    9

    GraphicLine

    7

     
     
  • Oval

    zpet

    Polygon PolygonPolygon

    Marina and The Diamonds

    FROOT

    GraphicLinePolygon

    Uvěřitelně smutná romance

    FROOT je hudebně i textově absolutním stropem toho, co tahle holka kdy napsala, nahrála a nazpívala.

    Marina je tu se svou třetí deskou, a pokud jste fanoušky debutu The Family Jewels i druhé Electra Heart, myslím, že se máte na co těšit. Přesto, na FROOT je mnoho věcí jinak. Dílem to bude určitě proto, že předchozí Electra Heart byla trochu jako seznam nejlepších producentů světa té doby, něco jako popová bible, a Marina se musela „spokojit“ jen s rolí prezentátorky hudebních vizí druhých. Na electropopovém albu se podíleli Diplo, Benny Blanco, Dr. Luke, Liam Howe, StarGate, DJ Chuckie a mnoho dalších. Ti všichni zavedli Marinu daleko od debutu, který osciloval někde mezi novou vlnou v ženském podání a indie rockem. Deska byla sice úspěšná, ale zpětně se zdá, že samotná Marina byla z podobného způsobu práce spíš frustrovaná.

    S FROOT se naplno vrací její autorské sebevědomí. Intimitu, koncentraci a semknutost podporuje fakt, že s albem Marině pomáhal pouze jeden producent – David Kosten (Everything Everything, Bat For Lashes). Nejlepší jsou věci, ve kterých Marina sklouzne do mezzosopránových medových poloh a nevědomky tak místy evokuje starou dobrou Siouxsie and the Banshees. Dobrá půlka desky pojednává o vztahu, ale ne v tom duchu „má ho ráda, ale on nemá rád ji a naopak“. Je to spíš v rovině regrese, byl opuštěn a rozpuštěn vztah, který měl nějakou váhu, byť už nemohl pokračovat dál.

    Tematicky je FROOT obecně bezesporu temnější a obsahuje vážnější témata než dancefloorový pop Electra Heart, ale zase má uvěřitelnější a logicky organičtější strukturu. S pomocí producenta Kostena získala Marina na studiové sekvence zkušené kytaristy Alexe a Jeremyho z Everything Everything, veškeré perkuse a bicí obstaral Jason Cooper, bubeník The Cure. Jakkoli z předchozího můžete nabýt dojmu, že FROOT je depresivní album, opak je pravdou. Písně Happy, titulní ‚lalala opus‘ FROOT s funky kytarou a basou, jako obšlehnutou od Daft Punk, i Savages, Blue a další mají veskrze pozitivní energii. Snad kromě závěrečné Immortal, inspirované údajně návštěvou polského památníku obětem druhé světové války. Možná to je klišé, ale pokud ano, jsem milovníkem klišé, protože tahle věc je hudebně i textově absolutním stropem toho, co tahle holka kdy napsala, nahrála a nazpívala.

    1. Happy

    2. Froot

    3. I’m a Ruin

    4. Blue

    5. Forget

    6. Gold

    7. Can’t Pin Me Down

    8. Solitaire

    9. Better Than That

    10. Weeds

    11. Savages

    12. Immortal

    GroupGroup
    GroupGraphicLine

    kay buriánek

    text

     
    Rectangle
     

    Forget

    EPS
    PDF
    audio

    recenze

    Polygon
     
     

    9

    GraphicLine

    8

     
     
  • Oval

    zpet

    Polygon PolygonPolygon

    MikkiM

    Santiago

    GraphicLinePolygon

    Slunce v klubech

    Český producent pokračuje v mezinárodní spolupráci, která i nadále přináší sladké plody.

    MikkiMův příběh najdete v tomto vydání na jiném místě, přesto je pro recenzi důležité v rychlosti pár věcí zopakovat. Po jamajské etapě desky Offbeat Rhapsody přesunul autor nahrávání Santiaga na Kubu. Důležitou roli hraje i tamní pruducent Kiki, který pomohl vybrat kubánské hosty. A jakkoli povedená novinka je, potvrdí MikkiMovu výjimečnost v rámci klubové scény, ale těžko v našich podmínkách najde cestu k širším posluchačům.

    Co si budeme nalhávat, směs elektroniky, reggae, ska, dubu i ethna má své útočiště v pražském Crossu nebo ve festivalových stanech. Tam Santiago bude bodovat stoprocentně, ale může nějak zaujmout člověka tímto žánrem nezasaženého? Může. Především první částí desky, která je velmi uvolněná, rozhoupaná, veselá. Vykouzlí úsměv na tváři, zvedne náladu, jeden už se vidí na Mácháči. MikkiM je srozumitelný a servíruje singly, díky kterým i nepolíbený posluchač pochopí, čím si interpret před několika lety zasloužil žánrového Anděla v kategorii reggae.

    Jenže se sedmým trackem Maria la Loca se začne poslech lámat k tvrdší elektronice a ryze klubové záležitosti. Není to v žádném případě výtka, MikkiM je především DJ a producent a jeho fanoušci přesně tohle čekají. Chtě nechtě se ale k tomuto faktu musí přihlížet, má-li recenzent popsat či přímo doporučit desku čtenáři MikkiMovou tvorbou nepolíbenému. Pokud máte tento žánr rádi, berte Santiago všemi deseti, MikkiM může směle pomýšlet na další andělskou nominaci. Ostatní možná bude tato hudba míjet a nechť si z hodnocení něco odečtou, ale desce by stejně měli věnovat pozornost. Má zajímavý příběh a přináší pořádnou várku mezinárodní spolupráce, která je v rámci tuzemské produkce stále spíše vzácným jevem. Víc takových.

    Group

    1. Todas las Mujeres

    2. Ahora Vengo

    3. Mucho Trabajo Poco Dinero

    4. Chamberona

    5. Czech En Cuba

    6. Tuti

    7. Maria la Loca

    8. Poco Loco

    9. Como Te Gusta

    10. El Verano

    11. Sin Control

    12. La Mosita

    13. Bailalo

    14. Armagedon

    GroupGroup
    GraphicLine

    Jarda Konáš

    text

     
    Rectangle
     

    Chamberona

    EPS
    PDF
    audio

    recenze

    Polygon
     
     

    9

    GraphicLine

    9

     
     
 
×
Čtete:
2015/3
Recenze 9. března

SMS/REC

SMS Recenze

Duel

Madonna

Naživo

José González

Naživo

The Preatures

Naživo

Death From Above 1979

Naživo

The Subways

Naživo

Metronomy

Naživo

Red Bull Music Academy Bass Camp

Naživo

Ennio Morricone

Naživo

Fink

Naživo

Jelen a Nebe

Naživo

Hitchcook Live, Psycho

Naživo

Mark Lanegan Band

Naživo

LA4

Naživo

Katy Perry

Naživo

Looptroop

Naživo

Macy Gray

Tipy

Kam vyrazit

Používáme cookies abychom Vám umožnili lepší procházení stránkou. Pro více informací si přečtěte Co jsou Cookies. Pokud budete pokračovat v procházení stránek, vyjadřujete souhlas s těmito podmínkami.