Roztančí, ale neohromí
Swing zůstává na dvojce Mydy Rabycad přítomen, dominanci ovšem přebral glam.
Druhé album kapely Mydy Rabycad, která hlásá odklon od elektroswingu, nepostrádá chytlavé melodie a schopnost posluchače roztančit. Stylová rozmanitost alba dává zpěvačce Žofii Dařbujánové možnost se naplno předvést. Její projev však bohužel nevyzní vždy tak osudově, jak by asi hudba potřebovala. Výsledkem je, že některé písně kvůli emocím, které do svého zpěvu vkládá, chvílemi působí jako epizody z muzikálu. Dobrého, z nějž do budoucna zbude několik hitů.
Nekomplexnost výrazu totiž zpěvačka občas dohání teatrálností. Některým písním to sluší (Darling), jiným (Ready To Stay, Trance) zase tolik ne. Přitom hlasový potenciál Dařbujánové je nesporný, v některých polohách náladou připomíná projev Gwen Stefani.
Album začíná vtipně: Don’t Play This Song. Tuhle písničku si nepouštějte, jinak vás pravděpodobně chytne. Následuje Good Times se zjevně hitovými ambicemi. Píseň, která si hraje s interními kapelními fórky, byla dobrou volbou pro singl. Dalším adeptem na party song je jednoznačně Until The Morning, kterou si s chutí pustíte v jednu dvacet sedm ráno.
Písnička I Got A Man doslovně cituje elektroswingová klišé, zároveň je ale jednou z nejvýraznějších na albu. Belly Button Nation vznáší naléhavou otázku, co textem vlastně kapela mínila. Téma ocení ti, kteří nemají pupík, případně mají rovnou dva.
Na to, že se albem kapela snaží vystoupit ze zavedených škatulek, obsahuje nová deska příliš momentů, které už jste někdy někde slyšeli. Ať už v disku osmdesátých let, elektroswingu, big bandech třicátých let, nebo třeba ve Fantomovi z Opery. To by bylo v pořádku, kdyby celek působil svébytně a nově. Glamtronic baví, řemeslně je kvalitní, energie a chuť hrát z alba prýští, ale… neohromí.